dimecres, 21 de setembre del 2016

Cursa Poble Nou

Ya tenemos una nueva temporada. No sé cuántas llevo, pero unas cuantas.

Este año cambio de carrera para comenzar la temporada. Siempre hacia la Subida a Sant Ramón, pero esta temporada lo haré aquí. Ha estado así gracias al sorteo que hicieron los de corredors.cat.

En un principio pensé salir con la liebre de 45’, y quien sabe si dejarlo al final un poco detrás, pero la cabeza y las piernas me hicieron buscar un objetivo más tranquilo para esta época del año. Así que después de ver que Manolo sería la liebre de 50’, y que por el twitter había quedado con “Runner de Mierda” (que quería hacer cerca de 49’), vi claro el objetivo de esta carrera, disfrutar y ayudar. ¿Veis alguna oferta mejor?

El sábado recogemos el dorsal, Esther, Ona y yo. Ona se ha animado y dice que quiere venir a animarme. Suerte que mi amigo Fede también vendrá y me hará de canguro. ¡Gracias compañero!

El domingo a las 6h, sí, a las 6h, me levanto para prepararlo todo. Almuerzo y levanto a Ona (a la primera) para salir de casa a las 7h, para poder pasar a buscar a Fede por Esparreguera a las 7:15h.

De aquí, hacía Barcelona. Hemos llegado pronto, pero ya cuesta encontrar un lugar donde aparcar. Finalmente, y después de 3 vueltas, encontramos un lugar a cuatro calles de la salida.

Llegamos con tiempo de acabar de prepararnos, saludar a algunos compañeros de corredors, y hacernos la foto.

Foto con los correcats
Fede y Ona ya estan haciendo sus planes para ver donde pueden ir a almorzar.

Caliento con las liebres, y después de estirar un poco nos ponemos en la linea de salida.

Pero comienzan los problemas. No han llegado las ambulancias y hemos de esperar. Al principio dicen que seran 2’, pero después dicen que falta el médico y que tardaremos unos 20’ más.

Salimos de las cajones. Hace calor, y este retraso no nos irá nada bien.

Intento encontrar a Fede y Ona, pero no los veo. Así que voy a ver si están en un bar que hay delante de la salida. Finalmente, allí los encuentro almorzando. Entro y hablo con ellos.

Vuelvo hacia fuera, y pasads las 9:35h, nos dicen que podemos volver a ponernos en nuestros lugares. No hay manera de encontrar al “Runner de Mierda”.

Y por fin, con 43’ de retraso, salimos.

Antes de girar hacia la derecha, veo a mis fans. Los saludo y continuo buscando un lugar para ponerme al lado de la liebre de 50’. No tardo en ponerme detrás suyo.


Manolo (la liebre) comunica que iremos un poco más rápidos los 3 primeros kilómetros. De esta manera, ganaremos unos segundos al reloj que nos irán muy bien para la segunda parte de la carrera. Donde el calor hará de las suyas, y hoy más.

Se nota que la gente todavía va entera, hay muchos comentarios (divertidos, los típicos que se quejan de la velocidad según sus GPS, ...).

Sobre el primer kilómetro vemos por primera vez a David (www.blogmaldito.com), que hoy hará de fotografo-corredor, ¡qué crack!

El fotografo-corredor
Pasado el kilómetro 2, y antes de llegar al tercero, hay un tramo de bajada donde la gente comienza animarse. Manolo recuerda a la gente que queda mucho, y que si van justitos de fuerzas, la segunda parte puede sufrir mucho. Aún así, Fiber y mario.cat se han marchado.

Todo va bien, voy muy comodo, y todavía tenemos muchos tramos de sombra.

Al llegar al kilómetro 3, ya pisamos la Diagonal, y aquí nadie nos salva del “maldito” Sol, que además, hoy pica bastante.


Este tramo ya lo hacemos a 5’/km. Hemos conseguido un margen de 19”, ahora toca mantenerlos y distribuirlos donde hagan falta.

Subiendo, la liebre y yo ofrecemos agua a los compañeros que llevamos detrás. Nadie quiere.

Cuando dejamos la Diagonal, creo que pasado el kilómetro 4, Manolo (después de varios comentarios de un chico en bici), explica un chiste. Pensaba que era una de aquellas leyendas urbanas, pero hoy he comprobado que es verdad.

Seguimos al ritmo acordado. Continuamos guardando las aguas hasta que estamos cerca del punto de avituallamiento (5,5 km).

Volvemos a encontrarnos a David. Nos hace más fotos. También nos informa que pronto volveremos a tener sombra, y cómo lo agradeceremos.

En el kilómetro 6, la ventaja ha pasado a ser sólo de 7 segundos.

Vamos tirando y el calorcillo se va notando. Ya lo decía Manolo al principio, la segunda parte recogeremos muchos corredores, y así comienza a ser.

Todo sigue bien, y llegamos al segundo avituallamiento (7,5km). Me sorprendo cuando veo a Fede dando aguas, y me emociono cuando veo a Ona ayudando. Se han hecho voluntarios. Han visto a una chica sola para dar aguas, y se han ofrecido a ayudarla.

La Ona de voluntaria
Después de esta sorpresa, uno de los integrantes del grupo nos avisa que se va. Es un chico que está preparando la Ironman de Barcelona.

Manolo me comenta si quiero marchar (tal y como tenía planificado en un principio), pero le digo que no, me quedaré con él.

El paso por el kilómetro 8, ya no tenemos tiempo de ventaja. Así que los dos mil últimos metros los haremos al ritmo que toca (5’/km), si queremos conseguir el objetivo.


Entre el 8 y el 9, me pongo un poco por delante, y continuo hasta el final. Manolo se ha quedado solo, y yo me he llevado a unos cuantos detrás mío. Voy animándolos, y paso por debajo del arco de llegada en el momento que marca 50’, haciendo 49’36” (tiempo real).

Me espero que pase Manolo, y lo felicito. Buen trabajo.

Una vez más las liebres corredors han vuelto a clavarlo. ¡Enhorabuena!

Recojo el bocadillo de butifarra, las bebidas, el helado y el yogurt.

Me reencuentro con mis animadores, que han acabado sudados de la faena que han hecho.

En definitiva, todo y el retraso, ya tenemos hecha la primera carrera de la temporada.

Me despido de algunos corredores y de mi liebre de hoy.

Descubro por el móvil que “Runner de Mierda” al final ha marchado. ¡Qué pena, tenemos una pendiente!

De camino hacia el coche, Fede y Ona me explican su experiencia y como han hecho de voluntarios.

Agradecer a Fede su servicio de canguro, y emocionado y orgulloso de introducir a Ona cada día más en este mundillo.

Ahora una semana de vacaciones con muchas cosas buenas (excursión a la montaña con Ona, cumpleaños de la yaya Joaquina, nacimiento de mi segunda sobrina (Carla), ...). Y todo esto, lo remataremos con una participación masiva (8 corredores y 11 animadores) de Los Martes en el Cross de Ametlla de Merola. ¡Ah! Y después a comer juntos, que esto nos gusta casi más.

Cursa Poble Nou

Ja tenim una nova temporada. No sé quantes porto, però unes quantes.

Aquest any canvio de cursa per començar la temporada. Sempre feia la Pujada a Sant Ramon, però aquesta temporada ho faré aquí. Ha estat així gràcies al sorteig que van fer els corredors.cat.

En un principi vaig pensar sortir amb la llebre de 45’, i qui sap si deixar-ho al final una mica enrera, però el cap i les cames em van fer buscar un objectiu més tranquil per aquesta època de l’any. Així que després de veure que el Manolo seria la llebre de 50’, i que pel twitter vaig quedar amb el “Runner de Mierda” (que volia fer a prop de 49’), doncs vaig tenir clar l’objectiu d’aquesta cursa, gaudir i ajudar. Hi veieu alguna oferta millor?

El dissabte passem a recollir el pitrall, l’Esther, l’Ona i jo. L’Ona s’ha animat i diu que vol venir a animar-me. Sort que el meu amic Fede també vindrà i em farà de cangur. Gràcies company!!

El diumenge a les 6h, sí, a les 6h, aixecat per preparar-ho tot. Esmorzo i aixeco a l’Ona (a la primera) per sortir de casa a les 7h, per poder passar a recollir al Fede per Esparreguera a les 7:15h.

D’aquí, cap a Barcelona. Hem arribat d’hora, però ja costa trobar un lloc on aparcar. Finalment, i després de 3 voltes, trobem un lloc a quatre carrers de la sortida.

Arribem amb temps d’acabar de preparar-nos, saludar alguns companys de corredors, i fer-nos la foto.

Foto amb els correcats

El Fede i l’Ona ja estan fent plans d’on aniran a esmorçar.

Escalfo amb les llebres, i després d’estirar una mica ens finquem a la línia de sortida.

Però comencen els problemes. No han arribat les ambulàncies i hem d’esperar-nos. Al principi diuen que seran 2’, però després diuen que falta el metge i que tardarem 20’.

Sortim dels calaixos. Fa calor, i aquest retard no anirà gens bé.

Intento trobar al Fede i l’Ona, però no els veig. Així que vaig a veure si estan en un bar que hi ha davant la sortida. Finalment, allà els trobo esmorçant. Entro i parlo amb ells.

Torno cap a fora, i passades les 9:35h, ens diuen que podem tornar a posar-nos en els nostres llocs. No hi ha manera de trobar al “runner de mierda”.

I per fí, amb 43’ de retard, sortim.

Abans de girar cap a la dreta, veig als meus fans. Els saludo i continuo buscant lloc per posar-me al costat de la llebre de 50’. No tardo en posar-me darrera seu.


El Manolo (la llebre) comunica que anirem una mica més ràpids els 3 primers kilòmetres. D’aquesta manera, guanyarem uns segons al rellotge que ens aniran molt bé per la segona part de la cursa. On la calor farà de les seves, i avui més.

Es nota que la gent encara va sencera, hi ha molts comentaris (divertits, els típics que es queixen de la velocitat segons els seus GPS, ...).

Sobre el primer kilòmetre veiem per primer cop al David (www.blogmaldito.com), que avui farà de fotògraf-corredor, quin crack!!

El corredor-fotogràf
Passat el kilòmetre 2, i abans d’arribar al tercer, hi ha un tram de baixada on la gent es comença a animar. El Manolo recorda a la gent que queda molt, i que si van justets de forces, a la segona part podem patir molt. Tot i això, el Fiber i al mario.cat s’han marxat.

Tot va bé, vaig molt còmode, i encara tenim molts trams d’ombra.

A l’arribar al kilòmetre 3, ja trepitgem la Diagonal, i aquí ningú ens salva del “maleït” Sol, que a més, avui pica de debò.


Aquest tram ja el fem a 5’/km. Hem aconseguit un marge de 19”, ara toca mantenir-los i distribuir-los allà on calgui.

Pujant, la llebre i jo oferim aigua als companys que portem darrera. Ningú en vol.

Quan deixem la Diagonal, crec que passat el kilòmetre 4, el Manolo (després de varis comentaris d’un noi amb bici), explica un acudit. Creia que era una d’aquelles llegendes urbanes, però avui he comprovat que és veritat.

Seguim al ritme acordat. Continuem guardant les aigües fins que estem a prop del punt d’avituallament (5,5 km).

Tornem a trobar-nos al David. Ens fa més fotos. També ens informa que ben aviat tornarem a tenir ombra, i com l’agrairem.

Al kilòmetre 6, l’avantatge ha passat a ser només de 7 segons.

Anem tirant i l’escalforeta es va notant. Ja ho deia el Manolo a l’inici, a la segona part recollirem molts corredors, i així comença a ser.

Tot va bé, i arribem al segon avituallament (7,5km). Em sorprenc quan veig al Fede donant aigües, i emociono quan veig a l’Ona ajudant. S’han fet voluntaris. Han vist una sola noia per donar aigües, i s’ha ofert per ajudar-la.
 
L'Ona donant aigües

Després d’aquesta sorpresa, un dels integrants ens avisa que se’n va. És un noi que està preparant l’Ironman de Barcelona.

El Manolo em comenta si vull marxar (tal i com tenia planificat en un principi), però li dic que no, em quedaré amb ell.

El pas pel kilòmetre 8, ja no tenim temps d’avantatge. Així que els dos mil últims metres els haurem de fer al ritme que toca (5’/km), si volem aconseguir l’objectiu.

Entre el 8 i el 9, em poso una mica per davant, i així continuo fins al final. El Manolo s’ha quedat sol, i jo m’he portat uns quants darrera meu. Vaig animant-los, i passo per sota de l’arc d’arribada en el moment que marca 50’, fent 49’36” (temps real).

M’espero que passi el Manolo, i el felicito. Bona feina.

Un cop més les llebres corredors, ho han tornar a clavar. Enhorabona!

Recullo l’entrepà de botifarra, les begudes, el gelat i el iogurt.

Em trobo amb els meus fans que han acabat suats de la feina feta.

En definitiva, tot i el retard, ja tenim feta la primera cursa de la temporada.

M’acomiado d’alguns corredors i de la meva llebre d’avui.

Descobreixo pel mòvil que el “runner de mierda” al final ha marxat. Quina pena, tenim una pendent!

De camí cap al cotxe, el Fede i l’Ona m’expliquen la seva experiència i com han fet de voluntaris.

Agraïr al Fede el seu servei de cangur, i emocionat i orgullòs d’introduir a l’Ona cada dia més en aquest món.

Ara una setmaneta de vacances amb moltes coses bones (excursió a la muntanya amb l’Ona, aniversari de la iaia Joaquina, naixement de la meva segona neboda (La Carla), ...). I tot això, ho rematarem amb una participació massiva (8 corredors i 11 animadors) de Los Martes en el Cross de l’Ametlla de Merola. Ah! I després a dinar junts, que això ens agrada quasi més.





dilluns, 11 de juliol del 2016

Cursa Pallejà

Como cada año, Los Martes acabamos temporada de nuevo en esta carrera.

Este año el equipo se ha hecho grande, con la incorporación de nuevos compañeros, y por eso, hoy hacemos la carrera 6 adultos, a la de 5 kilómetros, y 6 pequeños a las carreras infantiles.

¡Que equipazo!
Salimos de puntos diferentes, pero quedamos sobre las 8h en la zona de la salida.

Poco a poco, nos vamos encontrando, y también vamos encontrando otros compañeros de otras carreras.

Mientras hacemos tiempos para acabar de prepararnos, ponernos los dorsales (hoy en la espalda, que hacemos la carrera corta), me toca un vale para un buff. Comenzamos bien.


Las piernas están un poco cargadas. Esta temporada ha estado larga, y les queda la gasolina justa para intentar llevar de nuevo al podium a Sandra.

A las 8:30h, con dorsales, camisetas y todo cogido y colocado, nos vamos a calentar. Hoy hace falta hacerlo bien, dado que es una carrera rápida y hace falta tener las piernas y el cuerpo preparados para el esfuerzo.

Un poco antes de las 9h, vamos hacia la línea de salida. Hace falta poner un poco delante. Aprovecho para despedirme de nuestras fans (que hoy también son muchas) y mojarme la gorra.

A las 9h, explosión del petardo y salimos. Llevo a Sandra unos metros por delante, e intento llegar lo más rápido posible a su lado.

A Jordi i Sergi ya los he perdido. A Efrain lo llevo unos metros por delante, pero bastante rápido.

Giro la cabeza y veo que detrás llevo a Carles y Sandra. Vamos bastante rápidos, pero hace falta recuperar el tiempo que perderemos en la subida del kilómetro 2,5.

El primer kilómetro (aprovechamos el tramo de bajada) lo hacemos por debajo de 4’.

Veo que todo y el ritmo (bastante rápido), mis dos compañeros no se han descolgado y que aguantan muy bien.


Intento aflojar un poco, para coger el ritmo que querremos (intentamos hacer 21’), pero el perfil hace un poco de pendiente hacia abajo, que nos permite continuar a un ritmo veloz.

Antes de girar e ir hacia la subida, veo a Sergi i Jordi. A Efrain no lo veo, pero seguro que siguen delante nuestro.


Al girar veo que tenemos a la segunda clasificada a pocos metros. Intento no apretar, pero intentar cogerla por si Sandra se encuentra bien, poder pasarla en la subida.

El kilómetro 2 lo hacemos en 4’11”.

A medio camino del kilómetro 2, conseguimos cogerla. Me giro y veo a Sandra con buena cara, cosa que me hace creer que la podremos pasar.

Llega la subida pero veo que Sandra no puede cogerla.

Veo pasar a Sergi i a Jordi de nuevo y los animo. También veo pasar a la primera clasificada.

Volvemos a girar e intento controlar donde esta la cuarta clasificada. Hacemos todo el tramo de ida y vuelta y no la encuentro. Vienen dos corredoras pero son de la carrera de 10 kilómetros.

Los terceros mil metros los hacemos en 4’20” (y había subida).

Aquí me encuentro muy bien, tanto que cuando me giro veo que he dejado a Carles y Sandra bastante atrasados. Aflojo un poco y veo que Carles va muy bien, pero Sandra no hace buena cara.

Quiero ponerme a su lado, pero decido avanzarme y coger el agua del avituallamiento, y entonces allí ponerme a su lado.

Y así lo hago. Cojo el agua y me paro del todo. Espero unos segundos y me pongo al lado de Sandra. Le digo si quiere auga, pero no quiere.

Hacemos el paso por detrás del Ayuntamiento, y Carles ya se ha puesto por delante nuestro.


Pasamos por el kilómetro 4 (a 4’38”), le digo a Carles que marche. Va muy bien, hasta va animando a Sandra. No se decide y va aflojando y aprentando.

Cuando llegamos a la rotonda, veo a Sergi y Jordi que están en la última recta. Me gustaría ver el sprint final, para ver quien ganará de los dos. Como no podrá ser, les hago un grito de ánimos.
No consigo ver por donde va Efrain, pero estoy seguro que debe ir detrás de estos dos.

Después le digo a Sandra que si va cansada coja un ritmo cómodo. A la segunda clasificada será difícil cogerla y la cuarta viene muy detrás.

Y así lo hacemos. Carles ya ha marchado.

Encaramos la recta final, y ahora ya tenemos claro que lo volveremos a hacer. Sandra volverá a subir al podium.

Veo al grupo de fans de Los Martes, y choco manitas con los peques. Me giro y veo la cara de felicidad de Sandra. Me he emocionado tanto que me he olvidado de coger a Ona (¡que error más grande!)

Otra mirada hacia atrás, y cojo a Sandra de la mano para entrar juntos. Hemos marcado un meritorio 21’26” (último kilómetro en 4’22”).



Ha quedado tercera. Lo ha hecho genial.

Llegamos y encontramos a Carles, que ha hecho 21’06”.

Vamos avanzando y vemos a Jordi y Sergi en la zona de los masajes. Finalmente, ha ganado Sergi (18’45”). Jordi ha hecho un pit stop fallido (la Júlia no ha querido entrar con su padre, ¡jaja!), pero ha hecho 18’52”.

Por último encontramos a Efrain. Ha hecho 19’56”. ¡Esta muy bien!

Recogemos bolsas, comida y premios. Efrain, Carles, Sandra y Sergi ha obtenido premio en el sorteo de los números del dorsal, ¡jaja!

Mientras salen las clasificaciones, invadimos el parque infantil que hay al lado nuestro.

Finalmente ya tenemos las clasificaciones que confirman que después de las carreras infantiles, tendremos que esperar porque Sandra volverá a recoger un nuevo premio.

También confirmamos los buenos tiempos de Los Martes. Sergi ha quedado el 10, Jordi el 11, Efrain el 30, Carles el 43, yo el 45 i Sandra el 46. Los seis del equipo hemos quedado entre los 46 primeros de 200 llegados, es para estar orgulloso del equipo, ¿no?

Recuperamos fuerzas con un pequeño almuerzo, y hacia la carrera de los pequeños.


A las 11h salen las niñas más pequeñas. Aquí participan Ona, Júlia y Estrella. Son 150 metros, y lo hacen súper bien. Todas consiguen llegar y su medalla.



Todo seguido, sale el único chico de hoy. Joan hace la misma distancia que las niñas, y también consigue su trofeo.


Ahora le toca a Paola, que tendrá que hacer 700 metros. La vemos pasar, y después marchamos corriendo hacia la llegada, dado que este año han cambiado el recorrido.


Unos minutos más tarde, ya la ha acabado.

Y con ella, la participación de Los Martes en esta carrera y temporada.

¡Nooo! Que nos queda el premio de Sandra.

A las 12h y pocos minutos, ya tenemos a nuestra crack encima del podium con todo su grupillo.



Ha estado un día genial, un año genial, y todavía nos queda la cena de despedida de la temporada, aunque encontraremos a faltar a Carles, Chus y sus peques.

Ahora descansar, recuperar fuerzas, porque el año que viene, más y mejor.

Cursa Pallejà

Com cada any, Los Martes acabem temporada de nou en aquesta cursa.

Aquest any l’equip s’ha fet gran, amb la incorporació de nous companys, i per això, avui farem la cursa 6 adults, a la de 5 kilòmetres, i 6 petits a les curses infantils.
 
Quin equip!


Sortim de punts diferents, però quedem sobre les 8h a la zona de la sortida.

Poc a poc, ens anem trobant, i també anem trobant altres companys de curses.

Mentre fem temps per acabar de preparar-nos, posar-nos els pitralls (avui a l’esquena, que fem la cursa curta), em toca un val per un buff. Comencem bé.


Les cames estan una mica carregades. Aquesta temporada ha estat llarga, i els hi queda la benzina justa per intentar portar de nou al podi a la Sandra.

A les 8:30h, amb pitralls, samarretes i tot agafat i col·locat, ens anem a escalfar. Avui cal fer-ho bé, donat que és una cursa ràpida i cal tenir les cames i el cos preparats per l’esforç.

Una mica abans de les 9h, anem cap a la línia de sortida. Cal posar-se una mica avançats. Aprofito una mica per acabar d’acomiadar-me de les nostres fans (que avui també són moltes) i mullar-me la gorra.

A les 9h, explosió del petard i sortim. Porto a la Sandra uns metres per davant, i intento arribar el més ràpid possible al seu costat.

Al Jordi i al Sergi ja els he perdut. A l’Efrain el porto uns metres per davant, però va força ràpid.

Giro el cap i veig que darrera porto al Carles i la Sandra. Anem bastant ràpid, però cal recuperar el temps que perdrem en la pujada del kilòmetre 2,5.

El primer kilòmetre (aprofitem el tram de baixada) el fem per sota de 4’.


Veig que tot i el ritme (força ràpid), els meus dos companys no s’han despenjat i que aguanten molt bé.

Intento afluixar una mica, per agafar el ritme que volem (intentem fer 21’), però el perfil fa una mica de pendent cap avall, que ens permet continuar a ritme força ràpid.

Abans de girar i anar cap a la pujada, veig al Sergi i al Jordi. A l’Efrain no el veig, però segur que segueix davant nostre.

Al gir veig que tenim la segona classificada davant nostre. Intento no apretar, però intentar agafar-la per si la Sandra es troba bé, poder passar-la en la pujada.

El kilòmetre 2 el fem en 4’11”.

A mig camí del kilòmetre 2, aconseguim agafar-la. Em giro i veig a la Sandra amb bona cara, cosa que em fa creure que la podrem passar.

Arriba la pujada però veig que la Sandra no pot agafar-la.

Veig passar al Sergi i al Jordi de nou i els animo. També veig passar a la primera classificada.

Tornem a girar i intento controlar on està la quarta classificada. Fem tot el tram d’anada i tornada i no la trobo. Venen altres dues corredores però són de la cursa de 10 kilòmetres.

El tercers mil metres els hem fet en 4’20” (hi ha la pujada).

Aquí em trobo molt bé, tant i que quan em giro veig que he deixat al Carles i la Sandra força enrere. Afluixo una mica i veig que el Carles va molt bé, però la Sandra no fa bona cara.

Vull posar-me al seu costat, però decideixo avançar-me i agafar l’aigua de l’avituallament, i llavors allà posar-me al seu costat.

I així ho faig. Agafo l’aigua i m’aturo del tot. Espero uns segons i em poso al costat de la Sandra. Li dic que si vol aigua, però no vol.

Fem el pas per darrere de l’Ajuntament, i el Carles ja s’ha posat per davant nostre.


Passant pel kilòmetre 4 (a 4’38”), li dic al Carles que marxi. Va molt bé, fins i tot va animant a la Sandra. No es decideix i va afluixant i apretant.

Quan arribem a la rotonda, veig al Sergi i al Jordi que enfilen l’última recta. M’agradaria veure l’sprint final, per veure qui guanyarà dels dos. Com no podrà ser, faig un crit d’ànims.

No aconsegueixo veure per on va l’Efrain, però estic segur que deu anar darrera d’aquests dos.

Després li dic a la Sandra que si va cansada agafi un ritme còmode. A la segona classificada serà difícil agafar-la i la quarta ve força enrere.

I així ho fem. El Carles ja ha marxat.

Agafem la recta final, i ara ja tinc clar que ho tornarem a fer. La Sandra tornarà a pujar al podi.

Veig al grup de fans de Los Martes, i xoco manetes dels petits. Em giro i veig la cara de felicitat de la Sandra. M’he emocionat tant que m’he deixat d’agafar a l’Ona (quin error més gran!!)

Un últim gir, i agafo a la Sandra de la mà per entrar junts. Hem marcat un meritori 21’26” (últim kilòmetre en 4’22”).

Ha quedat tercera. Ho ha fet genial.

Arribem i trobem al Carles, que ha fet 21’06”.

Anem avançant i trobem al Jordi i al Sergi en la zona dels massatges. Finalment, ha guanyat el Sergi (18’45”). El Jordi ha fet un pit stop fallit (la Júlia no ha volgut entrar amb el seu pare, jaja!!), però ha fet 18’52”.


Per últim trobem a l’Efrain. Ha fet 19’56”. Està molt bé!

Recollim bosses, menjar i premis. L’Efrain, el Carles, la Sandra i el Sergi han tingut premi de la rifa de pitralls, jaja!!

Mentre surten les classificacions, envaïm el parc infantil que hi ha al costat.

Finalment surten les classificacions que confirmen que després de les curses infantils, haurem d’esperar perquè la Sandra torni a recollir un nou premi.

També confirmen els bons temps de Los Martes. El Sergi ha quedat el 10, el Jordi l’11, l’Efrain el 30, el Carles el 43, jo el 45 i la Sandra el 46. Els sis de l’equip hem quedat entre els 46 primers de 200 arribats, és per estar orgullós de l’equip, no?

Recuperem forces amb un petit esmorzar, i cap a la cursa dels petits.



A les 11h surten les nenes més petites. Aquí participen l’Ona, la Júlia i l’Estrella. Són 150 metres, però ho fan súper bé i totes aconsegueixen arribar, i la seva medalla.


Tot seguit, surt l’únic nen d’avui. El Joan fa la mateixa distància que les nenes d’abans, i també aconsegueix el seu trofeig.

Ara li toca a la Paola, que hauran de fer 700 metres. La passem passar, i després marxem corrents cap a la arribada, donat que aquest any han canviat el recorregut.


Uns minuts més tard, ja l’ha acabat.

I amb ella, la participació de Los Martes en aquesta cursa i temporada.

Nooo! Que ens queda el premi de la Sandra.

A les 12h i pocs minuts, ja tenim a la nostra crack a sobre del podi amb tota la colla.


Ha estat un dia genial, un any genial, i encara ens queda el sopar d’acomiadament de la temporada, encara que trobarem a faltar al Carles, la Chus i la seva colla.

Ara descanseu, recupereu forces, perquè l’any vinent, més i millor.