dijous, 7 de desembre del 2017

RENAULT STREET RUN VILADECANS (Català)

Després de dos mesos sense posar-me un dorsal, torno a fer-ho en aquesta cursa, i per partida doble.

I torno a repetir fent de llebre correcat.

Aprofito la tarda del dissabte per recollir els dorsals de totes les llebres, i ja em quedo a dormir a Viladecans (a casa dels meus sogres).

A les 8:15h ja estic a la porta del Centre Comercial Vila Marina, que encara està tancat.

He quedat amb el Jordi (llebre de 25’ i 45’) per fer un cafè (que finalment no hem fet perquè no estava res obert).

A les 8:35h ja em trobo amb ell, i comencem a muntar les banderoles de les llebres d’avui. S’ha de deixar muntades totes les que puguem, perquè primer fem la cursa de 5 kilòmetres i tot seguit la de 10 kilòmetres.

Una mica més tard, arriben les altres llebres (el Rafa Pérez, la Belen i el Ramón).

Quan tenim tot muntat, ens anem cap a la sortida.


Ja anem mig canviats, però al sortir notem que avui no passarem molta calor.

Un cop deixades les bosses a la zona VIP de la cursa, jaja! , ens anem a fer un petit escalfament i comprovar la distància real des de l’arribada a l’últim kilòmetre. Ho fem i ens surt exacte. Ja tenim referències agafades.

Tornem a la línia de sortida i ja les llebres de 5 kilòmetres es posen les motxilles. Jo com no hi ha banderola de 27’30”, acompanyaré a la Belen que fa de llebre de 30’.

A les 10:02h sortim. Com sempre, la sortida és molt estreta i perdem alguns segons, però passem el primer kilòmetre en el temps correcte.

Tornem a passar per l’arc de sortida i ja comencem el recorregut per la zona del Polígon. Anem clavant els kilòmetres, a més a més, els de La Sansi han col·locat uns cartells talla XXXL amb els números dels kilòmetres, que van força bé per poder veure on estan, molt bona idea.

Passat el kilòmetre 2, girem cap a Sant Boi de Llobregat, i aquí comença el vent. Que juntament amb el fred, fa que encara faci més sensació de fred. Intentem agrupar el grupet que portem, i tot que perdem algun segon, després tindrem temps de recuperar-ho.

Els kilòmetres passen i sense voler ja estem al últim kilòmetre amb un bon grup de corredors i corredores que baixaran dels 30’.

A falta de 250 metres, tothom comença a fer el seu últim esforç per retallar alguns segons més al crono. I també aconseguim animar alguna corredora que va per darrera nostre, que finalment ens avança.

Al final, creuem la línia d’arribada amb un temps de 29’55”. Bona feina!

La resta de companys també han clavat el seu temps.

Girem, i cap a la zona de la carpa, per posar-nos la nova banderola. En el meu cas la de 55’.

A les 10:50h, tornem a sortir.

El primer kilòmetre torna a sortir lent, però no puc anar més ràpid.

Al poc tornem a passar per la línia de sortida, i notem de nou l’escalf de la gent que hi ha.

A partir d’aquí, comencem la part del recorregut nou. És un recorregut pel costat del nou Centre Comercial Viladecans Style Oulet.

Porto una bona grupeta. Alguns van al costat meu, i es veu que van molt bé.

Dos dels corredors que porto al costat, també són companys de corredors.cat. Anem xerrant una estona. Vaig preguntant a la resta si tothom va bé, i tot i alguna broma, tots encara estan bastant sencers.

Al girar, comencem a notar de nou el fred i el vent.

Ens agrupem bé, per no patir tant el vent.

Abans del kilòmetre 5, tenim una pujadeta. No és molt llarga, però aviso als companys que cadascú la faci al seu ritme. Crec que és millor perdre uns segons aquí i recuperar-los en la baixada següent, que fer un esforç ara i pagar-lo al kilòmetre 8.

Vaig animant perquè tothom ho passi el millor possible, i arribem a dalt.

Al pas per la meitat de la cursa, els informo, que portem 10 segons d’avantatge.

Tot continua igual, fins que girem i es para el vent. Al solet fa calor i tot, jaja!
Sobre el kilòmetre 7,5 els dos companys de corredors i un altre corredor decideix augmentar el ritme. Tots 3 portem molt bona cara i aconseguiran fer un bon temps.

La resta, uns 6 corredors més, encara aguanten al meu costat.

Quan queda només un kilòmetre ho aviso per si algú vol intentar guanyar-li encara més temps al rellotge. Seguim amb els 10 – 15 segons d’avantatge. Un corredor de l’equip “No te pares” decideix provar. Li dic que ho faci de manera progressiva. I pel que veig em fa cas (després he vist que va fer 54’ i poc, enhorabona!)

I pas a pas, arribem a l’últim kilòmetre. El ritme ha estat molt constant en aquests últims, però les forces van justes i alguns es van quedant uns metres.
Em vaig girant per animar-los i que no es vingui avall.

Al final arribo amb un corredor que ha fet tota la cursa amb mi, i parem el rellotge amb un temps de 54’48”.


Content de la feina feta, i que alguns dels corredors que has portat vinguin a agrair-te el teu treball. Això m’omple i em fa més orgull que una gran marca personal (ja no estic en època de marquitis).

Una mica més tard arriba la Belen (llebre de 60’). Ho hem tornat a clavar tots. Espectacular! Les llebres correcats tenim un bon nom.

Ens llevem la roba suada i ens posem ràpidament roba nova, per evitar així agafar fred i el seu corresponent refredat. Un cop fet això, em vaig a buscar a la família. En la categoria olímpics 3 córrer l’Ona.

Ella es posa a la part del darrera del grup de nens i nenes que correran. És una volta de 400 metres. Jo em poso uns metres més endavant, així puc veure-la en la primera part de la volta. L’Esther i la resta de la família (tiets, cosina i iaios) estan a la zona de l’arribada, per animar-la i fer-li les fotos de rigor.


Al poc de creuar la meta, ja torno a estar amb ella. S’ho ha passat pipa, i això és el que més m’agrada.

Ara després d’un mes treballant per llençar el repte solidari, toca començar a preparar les cames i el cap per la Marató de Barcelona. Dura i llarga feina la que ens queda (repte esportiu i repte solidari) però amb ganes i il·lusió tot s’aconsegueix. SOM-HI!!

RECORDEU que LOS MARTES tenim un sorteig solidari d’un dorsal per la Marató de Barcelona. Per una petita quantitat podeu aconseguir un premi valorat en 61,5€ ara, i ben aviat, 73€.

I si teniu amics, coneguts o familiars, podeu fer un regal solidari, que pot acabar en una bona aventura.

I si sempre teniu obert el nostre link a la web de migranodearena, on fer les vostres donacions. Tot suma, ens ajudeu?


www.migranodearena.org/es/reto/17411/los-martes-farem-la-zurich-marato-de-bcn-per-lela/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada